Zestaw dla firm
ZESTAWY REJESTRACJI CZASU PRACY DLA FIRM ZATRUDNIAJĄCYCH DO 50 PRACOWNIKÓW
Wychodząc naprzeciw małym firmom, które coraz częściej decydują się na wprowadzenie systemów Rejestracji Czasu Pracy, stworzyliśmy gotowe zestawy RCP. Głównym celem ich jest uzyskanie jak najniższego kosztu wdrożenia systemu przy jednoczesnym zapewnieniu dostępu do wszystkich funkcji systemu jak i możliwości dalszej jego rozbudowy.
Instalowane przez nas rejestratory czasu pracy MM-RCP otrzymały Złoty Medal MTP na targach Securex 2014.
Dzięki Waszym głosom wygraliśmy plebiscyt na, zdaniem konsumentów, najlepszy produkt spośród nagrodzonych Złotym Medalem.
Podstawowy zestaw Rejestracji Czasu Pracy
Rejestrator bibi-C25 jest urządzeniem przeznaczonym do ewidencji czasu pracy przy pomocy identyfikatorów zbliżeniowych RFID typu Mifare®. Pracuje w systemach kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy bibinet. Rejestrator potrafi komunikować się z węzłem systemu bibinet zarówno wewnątrz sieci lokalnej jak i poprzez routery i sieć internet. Transmisja jest szyfrowana. Do jednego węzła systemu bibinet można dołączyć wiele rejestratorów. Wykorzystanie rejestratorów w sieci internet umożliwia połączenie rozproszonych lokalizacji (np. sieci sklepów) w jeden system rejestracji czasu pracy (i kontroli dostępu przy wykorzystaniu innych urządzeń systemu bibinet). Takie właściwości pozwalają na zbudowanie praktycznie nieograniczonego systemu zarządzanego z jednego miejsca.
Rejestracja zdarzeń
Czytnik rejestratora odczytuje identyfikator (UID) kart Philips Mifare® o długości standardowej 4 bajty oraz o długości 7 bajtów (charakterystycznej dla kart Ultralight i DESFire). Karty (breloczki) tego typu są powszechnie stosowane jako karty miejskie (np. bilety komunikacji miejskiej) czy legitymacje studenckie, które dodatkowo można wykorzystywać jako identyfikatory w systemie rejestracji czasu pracy. Czas w rejestratorze oparty jest o wbudowany zegar czasu rzeczywistego, który jest synchronizowany do serwerów czasu w internecie
Wybór rodzaju rejestrowanego zdarzenia (wejście, wyjście, normalne, służbowe, przerwa itp.) dokonywany jest w oparciu o klawisze wyświetlone na ekranie dotykowym. Na ekranie tym standardowo wyświetlany jest czas i trzy klawisze: wejście, wyjście oraz klawisz funkcyjny bibi. Dotknięcie tego klawisza rozwija menu udostępniające więcej opcji urządzenia.
Oprogramowanie
Rejestrator bibi-C25 współpracuje z oprogramowaniem do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu bibi.
Oprogramowanie to pozwala na konfigurację urządzenia i automatyczne zbieranie rejestracji. Przygotowuje wiele raportów indywidualnych i zbiorowych. Umożliwia pracownikom podgląd tych raportów przez przeglądarkę internetową. Pozwala na eksport rejestracji do innych programów kadrowo-płacowych, eksport raportów do arkuszy kalkulacyjnych. Program jest licencjonowany.
Instalacja
Dzięki zasilaniu poprzez kabel Ethernet (Power over Ethernet) instalacja rejestratora może być wykonana w oparciu o okablowanie strukturalne obiektu. Adapter PoE i zasilacz montujemy w miejscu instalacji switcha. W czasie instalacji konfigurację urządzenia można wykonać z menu instalatora wyświetlanego na ekranie dotykowym, lub przez przeglądarkę internetową wykorzystując wbudowany serwer www.
- ekran: dotykowy kolorowy 3,5″
- typ kart (breloczków): Mifare® , 13,56 MHz
- odczytywana informacja: identyfikator karty (UID)
- zasięg odczytu: typowo 3 cm
- pojemność: 10 000 kart
- bufor zdarzeń: 65 000
- protokół transmisyjny: TCPiP, 10/100 Mbps
- zasilanie: PoE, 12-24V DC, 2W
- warunki pracy: +5°C .. +40°C, IP 40
- wymiary: 155 × 150 × 37 mm
- masa: 300g
- dostępne kolory: lava, jasnoszary
Pliki do pobrania:
Dla firm zatrudniających więcej niż 50 osób koszt licencji oprogramowania wg cen zamieszczonych w cenniku.
PRZYKŁADOWY ZESTAW DO REJESTRACJI CZASU PRACY DLA WIĘKSZYCH FIRM W OPARCIU O CZYTNIKI PHILIPS MIFARE.
Jest to zestaw oparty na czytnikach kart Philips Mifare. Umożliwia prowadzenie Ewidencji Czasu Pracy w zakresie wejść i wyjść. Rejestracja jest prowadzona na czytnikach kart zbliżeniowych Mifare , które są odporne na warunki atmosferyczne oraz akty wandalizmu. Zestaw ten po podłączeniu do elektrozaczepu znajdującego się w drzwiach wejściowych może również prowadzić kontrolę dostępu na teren zakładu pracy lub na np. halę produkcyjną. W każdej chwili system ten może zostać rozbudowany o dalsze czytniki, przejścia, a nawet zostać scalony za pomocą sieci internetowej z systemem Ewidencji Czasu Pracy działającym w innym miejscu.
W skład zestawu wchodzi:
Cena zestawu wynosi: 3 020,00 zł netto. |
Dla firm zatrudniających więcej niż 50 osób koszt licencji oprogramowania wg cen zamieszczonych w cenniku
Koszty instalacji zestawów Rejestracji Czasu Pracy.
Instalacja zestawów Ewidencji Czasu Pracy jest stosunkowo prosta i może być wykonana we własnym zakresie przez klienta, jednakże świadczymy również usługi z zakresu ich montażu, konfiguracji jak i szkoleń pracowników.
Koszty montażu
-
koszt instalacji urządzeń – 80,00 zł/punkt
-
koszt ułożenia przewodów w budynku – 7,00 zł/mb
-
koszt wdrożenia oprogramowania za moduł RCP – 200,00 zł
-
koszt wdrożenia oprogramowania za moduł KD – 200,00 zł
-
koszt szkolenia pracowników – 80,00 zł/h
-
koszt karty zbliżeniowej wraz z nadrukiem jednobarwnym – 7,00 zł/szt.
-
koszt karty zbliżeniowej wraz z nadrukiem pełnokolorowym – 11,00 zł/szt.
-
koszt breloczka zbliżeniowego – 9,00 zł/szt.
Wszystkie ceny podane w kosztorysie są cenami netto. Gwarancja – 24 miesięcy
Powyższa kalkulacja nie obejmuje dojazdów liczonych zgodnie z kilometrówką .